Pēc pasūtījuma noformēšanas tiek pieņemts, ka Klients piekrīt pārdošanas noteikumiem un samaksa par preci tiek saņemta 100% apmērā SIA „SANDER” bankas kontā vai SIA „SANDER” PayPal kontā (Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins PDF pielikuma formā, kurā būs redzami mūsu rekvizīti apmaksas veikšanai, vai arī apmaksas veikšanai varat izvēlēties PayPal maksāšanas sistēmu)

“Latvijas Pasts”

(Latvijas teritorijā)

(piegāde var aizņemt 2-7 darba dienas, precēm, kuras ir mūsu noliktavā)

“Kurjers/Courier services LV,EE,LT”

(Latvijas, Igaunijas un Lietuvas teritorijā)

(piegāde var aizņemt 2-7 darba dienas, precēm, kuras ir mūsu noliktavā)

"OMNIVA pakomāti"

(Šī iespēja pieejama tikai Latvijā, Igaunijā un Lietuvā)

Prece tiek nosūtīta uz jūsu izvēlēto OMNIVA pakomātu.

(piegāde var aizņemt 2-7 darba dienas, precēm, kuras ir mūsu noliktavā)

 Saņemot preci ar Omniva pakomātu starpniecību, īsziņā saņemtais kods jāievada termināla sensora ekrānā, to izdarot, skapīša durvis atvērsies, un sūtījumu varēs izņemt. Sūtījumi pakomātā glabājas 7 dienas no īsziņas saņemšanas brīža. Ja 7 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.

OMNIVA pakomātu adreses varat atrast šeit:

  • Latvija - https://www.omniva.lv/privats/adreses
  • Lietuva - https://www.omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai
  • Igaunija - https://www.omniva.ee/abi/kaart